23 Eylül 2011 Cuma

Lost

   Tam 7 yıl oldu. 7 yıl önce başladı Lost efsanesi. 7 yıl önce oceanic 815 numaralı uçak bir adaya düştü. Dün Lost dizisinin ilk pilot bölümünün yayınlanmasının 7. yılıydı. Daha yayınlanırken bile adını kült diziler arasına yazdırmayı başarabilmiş muazzam bir dizi. Hakkında onlarca teori üretildi durdu. Sayfalarca okudum onlardan. Ama bazıları bunu abarttı ve acaba neler oluyor üzerine sayfalarca yazı yazdı. Üretilen çoğu komplo teorisi belkide dizinin finalinden bile daha iyiydi. Lost böyle bir dizi. Gerçek bir efsane. Bizi finaliyle ters köşeye yatırsa da onu çok sevdik. Final bölümü yayınlandığı gün uyuyamadım. Saat 5 gibi bilgisayarı açtım ve dizinin internete düşmesini bekledim durdum. Onun yerini dolduracak başka bir dizi gelir mi bilmiyorum.
   Efsane Lost dizisini en sevdiğim bölüm olan 4x5'in mükemmel final sahnesiyle analım isterim. İşte o sahne:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder