9 Temmuz 2012 Pazartesi

Britanya GP

  Britanya GP'si beklenildiği gibi güzel geçti. İlk cepte başlayan Alonso son 4 turda Webber'e geçilerek 2. sırada kalmasına rağmen güzeldi. Neyse benim bu yarışta demek isteyeeğim şey farklı. Ülkede bu kadar tenisseverin olduğunu bilmiyordum. Futbol bağımlılığından kurtulmak adına güzel de aslında. Ama F1 neden hala geri planda kalıyor anlamıyorum. İlla NTVspor mu yayınlamalı? Ntv zamanında yayınlıyordu ama durum ortada işte.
  Britanya GP sıralama turlarından sonra internet sitelerinde "ilk cep Vettel'in" haberlerini gördüm. Halbuki canlı izledim sıralama turlarını ve Alonso pole pozisyonundaydı. Bir sitede haber kaynağı olarak AA yazıyordu. Muhtemelen AA yanlış bilgi yaydı herkese. Sorun bu değil elbette. Hata her yerde olabilir. Bunu hoşgörüyoruz. Mesele F1'e olan ilgisizlik. Herkesin tenise odaklandığı bir yerde sıralama turlarını izliyorum, haber kaynakları yanlış bilgi veriyor. Bir kişi de takip etmiyor ve demiyor yahu yanlış bu diye. Hal böyleyken F1'e verilen değerin daha da yükselmesini beklemem kendi adıma hayal ürünü olacak gibi. Bu konuda söylenecek çok şey var aslında ama başka yazılara artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder