16 Şubat 2016 Salı

Askerliğimin Kitapları

   Askerlik hizmeti bedenen yapılıyormuş gibi sanılsa da tamamen psikolojik bir olgudur. Bu psikolojiyi nasıl atlatacağınız da tamamen size kalmış bir şeydir. Benim için bu durumu pozitife çeviren şeyler kitaplarım oldu. Kitaplar bana okurken bulunduğum ortamdan uzaklaşıp tamamen o olayın içine girdiğim için benim için çok daha kıymetli oldu orada. Kısıtlı ve uygun olmayan zamanlarımda bile bir şekilde kitaplarımı elimden bırakmadım ve okumaya devam ettim. İşte okuduğum her kelimesi değerli olan o kitaplar:

        - Dr. Jekyll ve Mr. Hyde - Robert Louis Stevenson
        - Nazım Hikmet Şiirleri - Nazım Hikmet
        - Otostopçunun Galaksi Rehberi - Douglas Adams
        - Benim De Söyleyeceklerim Var (Üç) - Umut Sarıkaya
        - Beyaz Geceler - Dostoyevski
        - Sinekli Bakkal - Halide Edip Adıvar
        - Dönüşüm - Franz Kafka
        - Beyaz Zambaklar Ülkesinde - Grigory Petrov
        - Milena'ya Mektuplar - Franz Kafka
        - Bir Delinin Hatıra Defteri - Gogol
        - Bir Köy Hekimi - Franz Kafka
        - İnsan Ne İle Yaşar? - Lev Tolstoy
        - Vatan Yahut Silistre - Namık Kemal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder